Mailinglijst - Reisverslag uit Venray, Nederland van RikPatriciaLise - WaarBenJij.nu Mailinglijst - Reisverslag uit Venray, Nederland van RikPatriciaLise - WaarBenJij.nu

Mailinglijst

03 Mei 2014 | Nederland, Venray

Hoi allemaal,

Welkom op onze waarbenjij.nu. We hadden al een bericht geplaatst, maar toen hadden we nog geen mailinglijst aangemaakt. Dus bij deze nog een kort berichtje zodat jullie (hopelijk) een email krijgen zodat je op de hoogte bent.

Als het goed is ontvang je elk keer dat wij een nieuw verslag plaatsen een berichtje. Stel je hier geen prijs op, dan kun je je gemakkelijk weer afmelden.

Groetjes Rik, Patricia en Lise

• 03 Mei 2014 - 19:27

Thijs, Cindy, Pleun En Sterre:

Bij ons is het gelukt. We zijn benieuwd naar al jullie avonturen. Het eerste avontuur is de reis. Maar jullie zijn goed voorbereid. Succes!
    Liefs ons

• 03 Mei 2014 - 23:58

Tiny En John:

Bij ons is het ook gelukt, heel veel plezier, en een fijne reis. Hoop dat Lise het ook leuk vind zo lang vliegen.geniet ze en we wachten jullie avontuurtjes af. Fijne vakantie

• 04 Mei 2014 - 13:23

Marij En Leo:

Bij zijn er ook bij. Laat de avonturen maar beginnen

• 04 Mei 2014 - 19:47

Joep En Tinie:

Wij zijn erg blij dat we mee mogen genieten.
    Veel plezier.

• 05 Mei 2014 - 17:20

Corrie En Dieteri:

Bij ons is het ook gelukt, gaan jullie maar genieten van de reis en het avontuur in Skippyland!!!
    Veel plezier en wij genieten mee van jullie verhalen!

• 06 Mei 2014 - 23:00

Annemie En Hans :

Wij hebben het ook gevonden :) veel plezier en laat lise niet achter in de buidel :))))